CZ en sk facebook

Racio dosáhlo nejlepších výsledků ve své 23-leté historii

mozaika"Rádi bychom našim spotřebitelům touto cestou poděkovali za jejich přízeň. Svých zákazníků si vážíme a snažíme se proto o neustálé zkvalitňování našich produktů i služeb", vyslovuje poděkování Oldřich Darmovzal, jednatel a spolumajitel společnosti.

Racio dosáhlo nejlepších výsledků ve své 23-leté historii

Tento úspěch se podařilo českému výrobci zdravé výživy dosáhnout v prvním pololetí letošního roku, když jeho tržby vzrostly ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o 18%. Růst přitom zaznamenal ve všech obchodních regionech - v Česku o 11%, na Slovensku 23% a na zahraničních trzích dokonce o 27%. V roce 2011 Racio dosáhlo tržby z prodeje ve výši 11,5 mil. EUR, což je o 10% více než v předchozím roce. Společnost je již několik let na českém trhu jedničkou v oblasti výroby pufovaných cereálních výrobků. Silné postavení má však i na Slovensku.

Největší nárůst přitom zaznamenaly produktové řady Free Style, kukuřičné Cornies a výrobky Knäckebrot. "V současnosti jsme ve svém segmentu v první trojce výrobců v rámci Evropy, avšak netajíme se ambicí být jedničkou," říká Oldřich Darmovzal, jednatel a spolumajitel společnosti Racio. Společnost vnímá aktivity svých konkurentů, daří se jí však být před nimi dlouhodobě o krok vpředu - v kvalitě, nabídce výrobků i inovacích. Výrobky Racio jsou navíc mezi spotřebiteli stále více oblíbené. "Rád bych našim spotřebitelům touto cestou poděkoval za jejich přízeň. Svých zákazníků si vážíme a snažíme se proto o neustálé zkvalitňování našich produktů i služeb“, vyslovuje poděkování Oldřich Darmovzal, který působí ve vedení společnosti od jejího vzniku. "Máme připraveny nové zajímavé výrobky pro naše stálé zákazníky, rádi je však nabídneme i novým, kteří rozšíří rodinu našich spotřebitelů," doplňuje Oldřich Darmovzal.

Břeclavský výrobce má ve svém sortimentu více než 80 druhů výrobků. Pod privátními značkami obchodních řetězců a exportních zákazníků vyrábí 300 druhů výrobků. Produkty Racio jsou v dnešní době vyvážené i do většiny zemí Evropy, USA, Kanady, Izraele a nyní společnost zahájila vývoz i do Ruska. Kromě toho, že neustále rozšiřuje sortiment výrobků u stávajících zákazníků, v uplynulém roce získala i nové významné zákazníky - síť německých drogerií Rossmann, distributora spotřebitelských značek v oblasti maloochodného a potravinářského průmyslu v Jihoafrické republice - Patleys a síť obchodů patřících největšímu maloobchodnímu řetězci, společnosti Walmart - ASDA. U všech vyrábí produkty pod jejich privátními značkami.

A jaké jsou další plány a cíle společnosti Racio v blízké budoucnosti? "V oblasti exportu jsou naše úkoly jasné - chceme dále růst na ruském trhu a získávat nové zákazníky nejen v Evropě. Budeme se rovněž soustředit i na další obchodní řetězce a distributory, "uzavírá Oldřich Darmovzal.