CZ en sk facebook

Historie firmy

Našim cílem je výroba pufovaných cereálních výrobků
v té nejvyšší kvalitě

historie-firmy

Základní výrobní technologií využívanou pro zpracování většiny cereálních výrobků značky RACIO je pufování.

Slovo pufování je odvozeno z anglického puffed - odulý, opuchlý. Na počátku 90. let, byla tato technologie natolik ojedinělá, že pro ni neexistovalo ani české označení. Společnost RACIO jako leader na trhu těchto výrobků ji tedy nazvala pufování - anglické puffed převedla do češtiny jako pufovaný.

  • 2011  ocenění PL vyráběných pro Norma DE zlatými a stříbrnými medailemi institutem DLG
  • 2010  zahájení výroby s Fair Trade certifikací
  • 2005  certifikace výroby dle standardů ISO 9001:2000, IFS, BRC
    • umístění v anketě HIT Moderního obchodu, kategorie cereálie:
    • 3.místo – Racio Silouette kukuřičné chlebíčky
  • 2004  umístění v anketě HIT Moderního obchodu, kat. biopotravin:
    • 1.místo - BIO rýžové chlebíčky s mléčnou čokoládou
    • 2.místo - Racio BIO rýžové chlebíčky
  • 2003  certifikace výroby dle standardu HACCP
    • umístění v anketě HIT Moderního obchodu, kategorie cereálie:
    • 2.místo - Raciolky sýrové
  • 2000  výrobkové portfolio v šíři 40 produktů s neochucenými, sladce chucenými, polomáčenými a slanými variantami
  • 1999  BIO certifikace pro výrobu celozrnných chlebíčků
  • 1998  členství v americké asociaci výrobců privátních značek PLMA
  • 1997  zavedení obchodních značek Raciolky, Pufík, Veronika, Primulky, Jazýčky
  • 1994  založení dceřiné společnosti RACIO SLOVAKIA, s. r. o. se sídlem v Kútech
    • rekonstrukce nového sídla firmy - Kuffnerova cukrovaru
  • 1993  zahájení obchodní spolupráce se sdružením PRIMA, Moravská Nová Ves
  • 1992  založení společnosti RACIO, s. r. o., zrušení družstva
  • 1991  vítězství v soutěži ZLATÁ SALIMA 1991
    • uvedení vítězné kolekce 8 druhů RACIO celozrnných chlebíčků na trh
  • 1990  založení družstva RACIO se sídlem v Břeclavi